Poveşti din ClujOamenii frumoși ai Clujului„Doamna de Fier” din spatele Electric Castle

„Doamna de Fier” din spatele Electric Castle

Doar 3% dintre directorii de creație de pe planetă sunt femei: una dintre aceste rarități este Ema Prisca și este Marketing Officer-ul Electric Castle.

În echipa EC din acest an, a apărut un nume important: EMA PRISCA. Ea coordonează întreaga echipă de comunicare a festivalului. Așa cum Electricul se înscrie în rândul celor mai importante evenimente, Ema Prisca este pe lista celor mai bine cotați directori de creație, fiind unul dintre cei doi absolvenți din România ai unui MBA la Berlin School of Creating Leadership. Cu peste 60 de premii internaționale printre care Cannes Lions și Euro Effie, „Doamna de Fier” a festivalului a activat în industria marketingului din patru state: România, Spania, Georgia și Mexic.

Când ai două premii Oscar în domeniul publicității, faci parte din liga ”Pioneers”, acei (puțini) oameni care aduc inovație, nu se tem de marile schimbări, ci dimpotrivă contribuie la implementarea lor, îndrăznind, riscând, depășindu-și slăbiciunile și cel mai important acceptându-și și conștientizând-și limitele.

A lucrat ca gazetar încă de la 16 ani la „Cotodianul”, iar cariera ei în publicitate este deja recunoscută pe plan internațional, atât la nivelul productiv, cât și academic. Consideră prietenia drept „cea mai frumoasă construcție omenească”, astfel că toate acțiunile ei sunt legate de încurajarea consolidării legăturilor dintre oameni. Nici la Electric Castle nu a făcut rabat de această perspectivă, propunând aducerea împreună a cât mai multor categorii de public, care aparent sunt divergente ca așteptări, dar care pe ansamblu par să completeze rețeta unui festival de succes. Pe lângă publicul loial al evenimentului de la Bonțida, activitățile suplimentare din Cluj, de new media, educative și inspiraționale vin să întărească încrederea că un festival poate să crească armonios și să transforme în festivalieri Electric, un public cât mai divers și mai numeros.

Pentru Ema Prisca luxul înseamnă „tutoriat”. Surprinzător, nu? Dar pentru a reuși în viață fiecare dintre noi are nevoie de cineva, un expert în domeniu care poate fi ascultat și urmat, un vizionar capabil să observe calitățile și defectele fiecăruia, care are capacitatea de a vedea în ansamblu formarea unui specialist. Sistemul tutorial este deosebit de uzitat în Occident și investește în înțelepciune și în experiența clădită pe realizări importante, care pot fi cuantificate și care are ca scop ameliorarea rezultatelor. Nu este doar „o școală a vieții” concept ridicat în slăvi de mulți „profesioniști” din România, ci o școală veritabilă în care bătălia se duce pentru a forma experți. De aici pornește și respectul pentru genul acesta de „investiție” în sine și de aici vin marile schimbări din societate. Atâta timp cât în România oamenii se concentrează doar asupra nevoilor de bază și a aparențelor sociale, fără a se deprinde cu ideea de a „crește ”, lucrurile nu se vor schimba. Sărăcia, desigur, încurajează păstrarea atenției pe lucrurile de la baza piramidei lui Maslow. Dar implicarea poate să ducă la transformări care sunt vizibile în profunzimea societății.

Prezența în echipa de vârf (fundamental masculină) a Electric Castle, este pentru Ema bucuria de a lucra cu oameni minunați, care au reușit să creeze de la bun început un brand puternic, în provincie, departe de resursele și de ifosele capitalei. În carieră, ca femeie s-a lovit de anumite prejudecăți, dar le-a demolat prin perseverență și prin faptul că a reușit să ofere încredere celor cu care a lucrat. Acest lucru a făcut ca agenția în care activa să plătească școlarizarea ei la Berlin, 80.000 de euro, o sumă pe care o investești doar în cineva care este capabil să aducă un profit veritabil. A devenit astfel singura femeie din România care deține o diplomă la Berlin School of Creating Leadership.

Refrenul ei preferat ”Wish You Were Here” al celor de la Pink Floyd este una dintre cele mai importante piese din istoria muzicii rock și este plină de întrebări. Emei îi plac oamenii care pun întrebări inteligente, căci răspunsurile geniale, cele care ne transformă sunt de fapt rezultatul unor astfel de chestionări, pe care ni le punem sau care ne sunt puse, iar răspunsurile despre noi înșine și despre viață, chiar dacă ne șochează, sunt începutul marilor succese.

 

#AncutaLacrimioaraChis

Articolul precedentPeste 13.000 de noi studenți la UBB
Articolul următorLegendele muzicii

Mai Multe

More article