Poveşti din ClujPoveşti pentru cei mariCerul este limita-de la gând la acţiune

Cerul este limita-de la gând la acţiune

Strada Horea, Cluj-Napoca, 2021

Chicoteli şi sunete de veselie se apropiau tot mai intens de paşii mei grăbiţi.

 Două dintre cele mai cunoscute influencere din România, erau braţ la braţ, îmbrăcate cochet, iar accesoriul lor inestimabil, era buna dispoziţie-în toată sobrietatea robotizată a cetăţenilor, fetele astea, înviorau o zi banală, tocmai prin simpla împărtăşire a unei clipe.

Îi vezi mereu în mişcare, energici, desfăşurând o sumedenie de activităţi prin locaţii în care, ideile ce îi inspiră, îi fac să creeze realitatea pe care şi-o imaginează.

Asemenea oricărui domeniu de activitate, se întâmplă adesea, ca majoritatea să vrea doar laurii, fără nicio implicare însă, dacă ar fi posibil.

Dar, la ce bun?!

Ce să ofere o plăcere de lungă durată: procesul în sine sau momentul scurt al atingerii unui ţel?!

Ei ştiu-plăcerea de autocunoaştere, măreţia gândurilor pe care până atunci nu au avut curaj nici măcar să şi le schiţeze, provocările întâlnite, timpul infinit dedicat procesului de creaţie, interrelaţionările care uneori nu fac sens aşa cum şi-ar dori-toate depăşite, sunt cumulul succesului de a fi un influencer.

Suntem întrebaţi încă din copilărie ce dorim să devenim când vom fi mari, şi, indiferent de răspuns, pare că, toate profesiile verbalizate, au legătură cu dorinţa înnăscută de a ne face utili, a aduce zâmbet, bucurie, a înfrumuseţa spaţiul în care păşim sau a încuraja la acţiune, tocmai prin puterea propriului nostru exemplu.

Influencerii nu sunt un specimen nou şi exotic, ei au existat mereu.

De la marile figuri istorice, oratori, oameni politici, creatori de modă, pictori şi cântăreţi, până la persoanele contextului actual, ce conturează alegerile multora, omenirea a avut mereu nevoie de o muză, o figură care să transmită curajul, esteticul, viziunea, ce nu pot fi adesea asumate, de mulţi dintre noi.

Influencerii ne confirmă că şi ei experimentează căile întortocheate pe care viaţa tinde să le aibă, cu diferenţa că, indiferent de drumul derapant, ei galopează spre dorinţa fermă de a-şi urma viziunea, pusă odată, pe acel dream board.

Prin ei, ni se dezvăluie diminutivul zilnic prin care adesea tindem să acţionăm, din frica de a nu fi criticaţi, judecaţi sau blamaţi. Putem fi mai mult, avea mai mult, face mai mult.

 

Blog-urile şi videoclipurile lor, ne trezesc din amorţeala inerţiei, prin conştientizare şi vitalitate.

Cumpărăm şi achiziţionăm pe baza unor impulsuri emoţionale, aşa că, identificând valorile noastre şi persoanele care acţionează conform cu acestea, putem alege întocmai.

Influencerii sunt şi ei, ca noi toţi, de diferite ‘ranguri’ şi se adresează unui public divers, dar care are acelaşi deziderat-obţinerea bunăstării, fie prin vestimentaţie, alegeri culinare, gadget-uri futuriste sau produse cosmetice.

De la mega, macro, micro şi nano influencer, ei sunt atât un rezultat, cât şi un proces.

În funcţie de numărul de urmăritori, conţinut, tipul de influenţă şi nişă, există o gamă de influenceri ce pot contribui real, la fotografia alegerilor personale, aşa că, lăsaţi-vă inspiraţi.

 

Prin ei, ideile şi dorinţele nu mai par fictive, aşezate într-un nor pufos şi îndepărtat, ci coboară aici, aproape, dând posibilitatea fiecăruia, să îşi accentueze visarea, prin înnobilarea simţurilor cu gustul posibiltăţii reale de materializare.

 

Până data viitoare, gânduri senine.

Gyorgydeak Patricia©

Mai Multe

More article