Cluj Web Story

  • Cluj Web Story
    • Poveşti pentru cei mari
    • Tinerii frumoși ai Clujului
    • Vintage web stories
    • Other web stories
    • Povestile Giovannei
  • Travel Web Story
    • Poveşti în imagini
    • Jungle stories
    • Prin New York
  • Wellnes Web Story
    • Beauty Web Story
    • Mind&Soul Web Story
    • Poveşti cu mâncare
  • Events Web Story
  • Home/
  • Events Web Story /
  • Farmec anunță creșteri semnificative în 2020 pentru magazinul online

Farmec anunță creșteri semnificative în 2020 pentru magazinul online

22 ian. 2021 Leave a Comment 1232

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță bilanțul anului 2020 pentru rețeaua de magazinde brand și magazinul online, de la gamele și produsele cele mai vândute, la servicii și noutăți introduse.

„Anul 2020 a fost un an de conștientizare și schimbare de comportament pentru consumatori și un an al adaptării pentru companii. Scăderea traficului din centrele comerciale și închiderea acestora în prima parte a anului a fost resimțită pentru toate brandurile cu o rețea proprie de magazine, pentru noi acesta fiind un canal esențial de comunicare directă. Astfel, am căutat să implementăm noi acțiuni pentru clienții noștri, pentru a le oferi o experiență de shopping cât mai plăcută și sigură. Trendul ascendent al vânzărilor de pe segmentul de e-commerce reprezintă o confirmare a potențialului de dezvoltare, ceea ce ne-a determinat să pregătim pentru acest an o relansare a magazinului online, precum și lansarea propriei aplicații mobile, pentru o utilizare mai plăcută și mai eficientă. Credem că 2021 va fi un an plin de provocări pentru industrie, în care vom continua să ne adaptăm pentru a răspunde nevoilor socio-economice.”, a declarat Sebastian Biga, Director Vânzări Farmec.

Creștere spectaculoasă pentru magazinul online www.farmec.ro

În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de peste 80% a vânzărilor în comparație cu anul 2019.  În acest context, traficul general pe site a crescut cu 45% față de 2019. Tot pe fondul volumului mare de comenzi, compania a deschis un nou punct de livrare în București, ce deservește zona de sud a țării.

În ceea ce privește metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumui înregistrat în anul precedent.  Totodată, clienții au preferat să comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil dublându-se.

Cele mai apreciate game au fost Farmec (produsele dezinfectante), Gerovital H3 Evolution, Nufăr, Gerovital Tratement Expert, Gerovital Beauty, Aslavital, Gerovital Stop Acnee și Gerovital H3 Equilibrium. De asemenea, a existat un interes deosebit pentru produsele care țin de igiena casei și igiena personală de bază: dezinfectanți, săpunuri, produse de curățenie și creme de mâini. Brandurile care reprezintă categoria de curățenia casei, respectiv a bucătăriei, Nufăr și Triumf, au înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor. Astfel, Nufăr are un avans de 250%, iar Triumf de 277% față de vânzările din 2019.

În 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online și lansarea unei aplicații mobile, precum și pe noi modalități de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din rețeaua proprie de magazine sau din rețeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere. Compania estimează o creștere de aproximativ 30% față de 2020.

Rețeaua de magazine de brand a ajuns la 30 de unități

Cu toate că pentru magazinele de brand anul 2020 a fost un an destul de dificil, fiind afectate de pandemie, de scăderea traficului din centrele comerciale și de închiderea acestora în prima parte a anului, Farmec și-a consolidat rețeaua națională prin deschiderea a două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureș și Afi Brașov, ajungând astfel la 30 de unități.

Mai mult, compania a extins programul de colectare selectivă a ambalajelor în două noi orașe, Oradea și Târgu Mureș și a introdus serviciul Call&Collect, ce oferă clienților posibilitatea de a plasa comanda telefonic și de a ridica produsele din magazin, în intervalul orar stabilit.

În ceea ce privește topul produselor achiziționate direct din magazin, consumatorii au preferat gama de cosmetice profesionale Gerovital H3 Equilibrium, dedicată îngrijirii tenului și întreținerii acasă a tratamentelor efectuate în saloane, urmată de gama Gerovital H3 Evolution, bine cunoscută datorită conținutului de acid hialuronic în diferite proporții în compoziția produselor de tip fiole, seruri și creme. Lista este completată de gamele dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ și Gerovital H3 Dema+ Premium Care, precum și de produsele igienizante pentru mâini Farmec și produsele pentru dezinfectarea suprafețelor din gamele Dermofarm și Nufăr.

 

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania 

Instagram: www.instagram.com/farmec

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Ți-a plăcut povestea?
Înscrie-te pentru a primi săptămânal pe email poveștile de Top.



  • Despre
  • Ultimele Postari
Renata
Renata
Renata
Ultimele postari ale lui Renata (vezi toate)
  • Remodelarea urbană a Clujului în secolul al XIX-lea - 15 apr. 2021
  • Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” - 10 apr. 2021
  • Concurs de primăvară cu Farmec - 24 mart. 2021
Renata
2021-01-22
Tags:
Aslavital cosmetice Farmec Gerovital magazinul online
22 ian. 2021 Leave a Comment 1233
More
← PreviousClujeanul Carol Popp de Szathmáry – Primul fotograf de război din lume
Next →Africa, un continent într-un album de fotografii – episodul V

Related Articles

  • Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

  • Concurs de primăvară cu Farmec

  • Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs

  • Concursul lunii cu Farmec

  • Farmec dă startul primului concurs al anului

  • Concursul lunii decembrie cu premii Farmec

  • De sărbători, Farmec anunță oferte speciale

  • „Plasma e darul de Crăciun” noua campanie umanitară a societății civile

  • Auchan și Aushopping au dat startul sărbătorilor de iarnă cu sute de premii

  • Farmec lansează campania Magic Black Friday

Leave a Comment Cancel Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cluj Web Story

  • Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

  • Concurs de primăvară cu Farmec

  • Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs

  • Concursul lunii cu Farmec

  • Farmec dă startul primului concurs al anului

  • Concursul lunii decembrie cu premii Farmec

  • De sărbători, Farmec anunță oferte speciale

  • „Plasma e darul de Crăciun” noua campanie umanitară a societății civile

  • Auchan și Aushopping au dat startul sărbătorilor de iarnă cu sute de premii

  • Farmec lansează campania Magic Black Friday

Etichete

"Clujul de odinioară" Adrenalin Park alexandru szabo Anca Chitoran Ancuţa Lăcrămioara Chiş Asociatia Clujul de altadata aventuri in jungla burn fitness carte Cluj Cluj-Napoca clujul de altadata clujul vechi clujul vechi si nou concurs Concurs Farmec călătorie electric castle Farmec festival film fotografie Gerovital Gyorgydeak Patricia luminița cuna muzică Opera Nationala Romana Cluj-Napoca Opera Naţională Română din Cluj-Napoca povesti clujul vechi povesti de calatorie povesti din Cluj povesti din clujul vechi povesti din jungla povesti dulci povestile Clujului prin lume Prin lume cu Luminiţa Cuna retete dulci Salty Spa Someseni spa la cluj spa someseni sweet Alex Tinerii frumoși ai Clujului UBB Universitatea Babes-Bolyai
  • Acasă
  • Despre noi
  • Shopping
  • Events Web Story
  • Politică de confidențialitate
  • Contact

Copyright © 2017 ClujWebStory.ro, All Rights Reserved. SEO made with Squirrly SEO