Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă parteneriatul cu Electric Castle, acesta fiind cel de-al doilea an consecutiv în care brandul Gerovital este alături de fanii festivalului. La ediția din acest an, Gerovital pune frumusețea pe note muzicale, oferind tuturor participanților surprize și experiențe inovatoare, pline de culoare, direct din pavilionul WeShowCase. “Suntem încântați că și în acest an suntem parteneri ai Electric Castle, o colaborare pe care ne propunem să o transformăm într-o tradiție frumoasă, materializată în activități și activări de impact pentru publicul nostru. Și la această ediție, ne vom implica în oferirea unei experiențe festivaliere…
Farmec dezvoltă brandul Doina cu noi ambalaje și îl extinde cu un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punct de vedere al design-ului și funcționalității. „Doina este un brand de referință, atât pentru Farmec, cât și pentru consumatorii noștri. Valoarea acestuia este conturată de istoria de peste cinci decenii, în care produsele Doina au făcut parte din ritualurile de îngrijire personală a generații întregi de românce. Este o marcă de încredere, de tradiție, care oferă un…
În realitate e 20% efort fizic şi 80% alimentație
Totul este să înţelegi cum funcţionează organismul. Nu e necesar să îţi organizezi viaţa în etape pentru a ajunge la gerutatea ideală pentru tine sau pentru a te menţine în formă. Consecvenţa şi obiceiurile alimentare sunt totul. Am înţeles, în sfârşit. Nu a fost greu şi o să pun mai jos şi explicaţia specialistului. Acum rămâne de văzut cât timp voi respecta aceste practici şi cât de mult îmi va lua până le voi transforma în obiceiuri :). Tot ceea ce am cerut a fost o explicaţie şi o soluţie simplă pentru a reveni în formă după două luni în…