Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță lansarea pachetelor speciale de sărbători, ce cuprind cele mai apreciate și recent lansate produse din portofoliul companiei. Seturile în ediție limitată sunt create pentru a-i surprinde pe cei dragi și sunt disponibile în 25 de variante diverse, ce includ produse ale gamelor: Doina, Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Hyaluron C, Gerovital Plant, Gerovital H3 Men, Gerovital H3 Classic și Farmec Argan Plus. “Farmec este o companie de referință în segmentul cosmetic, produsele noastre fiind integrate în ritualurile zilnice de frumusețe ale consumatorilor. Încrederea reciprocă pe care am dezvoltat-o cu consumatorii noștri…
Unirea la Feminin – manifestul Gerovital din anul Centenarului, care unește româncele în frumusețe
Farmec anunță rezultatele campaniei Unirea la Feminin – manifestul Gerovital din anul Centenarului, care unește româncele în frumusețe Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, prezintă rezultatele campaniei de responsabilitate socială, „Unirea la Feminin”, desfășurată în perioada 1 martie – 1 decembrie. De Anul Centenarului, Farmec a încurajat româncele să fie mai unite și mai solidare, proiectul de CSR având ca scop promovarea empatiei și coeziunii în rândul comunității de femei. În cadrul campaniei, peste 500 de femei din grupuri vulnerabile au beneficiat de kit-uri de îngrijire Gerovital și au participat la momentele artistice organizate împreună cu divizia The…
Farmec prezintă Unirea la Feminin – manifestul Gerovital din anul Centenarului, care unește româncele în frumusețe
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, dedicată ridicării nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. Proiectul de CSR, prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile reprezintă o continuare a inițiativelor dedicate publicului feminin și a activităților de implicare socială ale Farmec. În cadrul campaniei de marketing asociate unei cauze sociale “Unirea la feminin”, desfășurată între 1 martie și 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate din orice punct comercial va fi transformată în seturi…