Cluj Web Story

  • Cluj Web Story
    • Poveşti pentru cei mari
    • Tinerii frumoși ai Clujului
    • Vintage web stories
    • Other web stories
    • Povestile Giovannei
  • Travel Web Story
    • Poveşti în imagini
    • Jungle stories
    • Prin New York
  • Wellnes Web Story
    • Beauty Web Story
    • Mind&Soul Web Story
    • Poveşti cu mâncare
  • Events Web Story
  • Home/
  • Beauty Web Story /
  • „Frumusețea și încrederea se cultivă în familie”este mesajul noii campanii de comunicare Farmec

„Frumusețea și încrederea se cultivă în familie”este mesajul noii campanii de comunicare Farmec

26 apr. 2017 Leave a Comment 6964

Farmec, cel mai important producător de cosmetice din România, a creat cea mai recentă gamă de produse bazându-se pe rezultatele cercetării conform căreia, pentru majoritatea românilor, familia este principala sursă de formare a deprinderilor de îngrijire personală. Astfel, noile produse sunt menite să acopere nevoile de îngrijire ale întregii familii.

În noua gamă Farmec se regăsesc 27 de tipuri de produse, cuprinse în 3 subgame destinate îngrijirii tenului, corpului și părului. Toate soluţiile oferite sunt naturale, fără parabeni şi au în componenţă parfumuri hipoalergenice. Liniile de produse conţin extracte naturale, cu o eficienţă demonstrată, precum flori de orhidee, bambus, urzică şi grâu, busuioc şi cimbrişor, ulei de argan sau glicerină.

Campania de comunicare a noii game Farmec se deruleaza sub mesajul “Frumusețea și încrederea se cultivă în familie” și are la bază un sondaj derulat la nivel național pe un eșantion de 11,106 persoane. Conform răspunsurilor înregistrate, 39% dintre consumatori consideră că mama a fost persoana de la care au învăţat ce înseamnă frumuseţea şi încrederea, în timp ce 23% din totalul celor chestionaţi au răspuns că bunica este persoana de la care au preluat cele mai importante ritualuri de înfrumusețare. Pentru 21% dintre participanții la sondaj, acest rol l-a avut sora.

“Am demarat acest sondaj din dorinţa de a descoperi cine sunt persoanele care ne-au împărtășit adevăratele secrete de înfrumuseţare şi ne-au oferit cele mai importante lecţii de încredere în sine. Pentru consumatorii noștri, acestea sunt cele mai importante femei din vieţile lor – mama, bunica şi sora. Bazându-ne pe răspunsurile primite, ne-am propus să sprijinim femeile care ne inspiră şi să le devenim un partener de nădejde în a-i învăţa în continuare pe cei dragi ritualurile autentice de frumuseţe. Noua gamă Farmec este concepută pentru întreaga familie și reprezintă un sprijin pentru românce în ghidarea pașilor celor dragi spre frumusețe și îngrijire personală. În plus, aşa cum ne-am obişnuit deja consumatorii, Farmec oferă, și de această dată, cel mai bun raport preț-calitate”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing al companiei Farmec.

 

Ți-a plăcut povestea?
Înscrie-te pentru a primi săptămânal pe email poveștile de Top.



  • Despre
  • Ultimele Postari
Renata
Renata
Renata
Ultimele postari ale lui Renata (vezi toate)
  • Catrinel Menghia, noul ambasador Farmec Perfect Look - 25 feb. 2021
  • Concursul lunii cu Farmec - 24 feb. 2021
  • Stația de carte, un nou proiect educațional clujean - 11 feb. 2021
Renata
2017-04-26
Tags:
familie Farmec frumusete si incredere ingrijire personala produsele farmec
26 apr. 2017 Leave a Comment 6965
More
← PreviousOprirea căderii părului şi regenerarea rădăcinii. Tratamente de succes
Next →Concurs Farmec: 3 pachete cu produse din noua gamă de îngrijire

Related Articles

  • Catrinel Menghia, noul ambasador Farmec Perfect Look

  • Ai grijă de tenul tău în sezonul rece cu Farmec

  • Concursul lunii octombrie

  • O noua distincție acordată fiolelor Gerovital Men

  • Inovație în protecția solară, protecția cu spectru larg

  • Gama Gerovital H3 Equilibrium se extinde cu noi produse pentru depigmentare

  • Noutate în gama Gerovital H3 Evolution – Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic

  • Rochia sau fusta? Lungimile și combinațiile în trend

  • Farmec lansează 3 sortimente noi de antiperspirante Gerovital H3 cu parfum ce evoluează treptat

  • Burn Fitness: Când slăbitul te ia prin surprindere

Leave a Comment Cancel Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cluj Web Story

  • Catrinel Menghia, noul ambasador Farmec Perfect Look

  • Ai grijă de tenul tău în sezonul rece cu Farmec

  • Concursul lunii octombrie

  • O noua distincție acordată fiolelor Gerovital Men

  • Inovație în protecția solară, protecția cu spectru larg

  • Gama Gerovital H3 Equilibrium se extinde cu noi produse pentru depigmentare

  • Noutate în gama Gerovital H3 Evolution – Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic

  • Rochia sau fusta? Lungimile și combinațiile în trend

  • Farmec lansează 3 sortimente noi de antiperspirante Gerovital H3 cu parfum ce evoluează treptat

  • Burn Fitness: Când slăbitul te ia prin surprindere

Etichete

Adrenalin Park alexandru szabo Anca Chitoran Ancuţa Lăcrămioara Chiş Asociatia Clujul de altadata aventuri in jungla burn fitness carte Cluj Cluj-Napoca clujul de altadata clujul vechi clujul vechi si nou concurs Concurs Farmec călătorie electric castle Farmec festival film fotografie Gerovital Gyorgydeak Patricia luminița cuna Mind and Soul Web Story muzică Opera Nationala Romana Cluj-Napoca Opera Naţională Română din Cluj-Napoca povesti clujul vechi povesti de calatorie povesti din Cluj povesti din clujul vechi povesti din jungla povesti dulci povestile Clujului prin lume Prin lume cu Luminiţa Cuna retete dulci Salty Spa Someseni spa la cluj spa someseni sweet Alex Tinerii frumoși ai Clujului UBB Universitatea Babes-Bolyai
  • Acasă
  • Despre noi
  • Shopping
  • Events Web Story
  • Politică de confidențialitate
  • Contact

Copyright © 2017 ClujWebStory.ro, All Rights Reserved. SEO made with Squirrly SEO