Cluj Web Story

  • Cluj Web Story
    • Poveşti pentru cei mari
    • Tinerii frumoși ai Clujului
    • Vintage web stories
    • Other web stories
    • Povestile Giovannei
  • Travel Web Story
    • Poveşti în imagini
    • Jungle stories
    • Prin New York
  • Wellnes Web Story
    • Beauty Web Story
    • Mind&Soul Web Story
    • Poveşti cu mâncare
  • Events Web Story
  • Home/
  • Beauty Web Story /
  • Catrinel Menghia, noul ambasador Farmec Perfect Look

Catrinel Menghia, noul ambasador Farmec Perfect Look

25 feb. 2021 Leave a Comment 1654

Farmec lansează vârful inovației sale pe segmentul antirid și o anunță ambasador pe Catrinel Menghia

 Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a început anul în forță: a lansat oficial vârful inovației sale pe segmentul antirid, linia Gerovital H3 Evolution Perfect Look, și a cooptat-o pe actrița și top modelul internațional Catrinel Menghia ca ambasador. Cu marca Gerovital, compania clujeană marchează două rezultate importante: își reconfirmă poziția de lider pe segmentul antirid în 2020, iar fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt în continuare cel mai bine vândut produs de pe această nișă.

Un milion de euro, investiți în ultima noutate antirid

În laboratorul Farmec din Cluj-Napoca, în acord cu ritmul amețitor impus de evoluția tehnologiei și a științei, timpul curge repede. Se testează formule noi, se combină ingrediente, se testează din nou, totul pentru a face față poate celei mai mari provocări a secolului XXI, îmbătrânirea populației. În acest iureș, Farmec creează vârful inovației sale pe segmentul antirid, o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural de trandafir sălbatic.

„Acidul hialuronic 4D este un complex antirid, ce conține patru dimensiuni moleculare diferite și pătrunde atât în epiderm, cât și în derm, având beneficii multiple: de la efectul de hidratare imediată la suprafața pielii, la pătrunderea în straturile profunde, pentru a stimula capacitatea de apărare naturală și activarea procesului de reparare a pielii. După ce am testat mai multe variante de rețete, combinația dintre acest tip de acid hialuronic 4D și uleiul din semințe de trandafir sălbatic ne-a convins că este formula pe care o căutam – pentru a satisface nevoile actuale ale consumatoarelor noastre, având o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de înfrumusețare, și un efect radiant imediat, cu un ton natural de roz.”, a explicat Claudia Pălăcian, Manager de Produs în cadrul companiei.

Această lansare vine să întărească poziția de lider a companiei clujene pe segmentul antiaging. Investițiile direcționate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro.

„În urmă cu zece ani, am lansat gama Gerovital H3 Evolution, care a fost extraordinar de bine primită de consumatoare. Marcăm aniversarea cu o inovație și cu un nou ambasador, Catrinel Menghia, care întruchipează întru totul modelul feminin pentru care a fost creat Gerovital H3 Evolution: femeia matură, preocupată de evoluția sa pe plan personal și profesional, care emană, înainte de toate, o frumusețe naturală și autentică.”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec.

Un parteneriat născut sub semnul evoluției

Perfect Look, succesorul formulei antirid inventate de cercetătoarea Ana Aslan, care a cucerit de mai bine de 50 de ani nume internaționale faimoase, ajunge acum pe masa de machiaj a lui Catrinel Menghia, una dintre cele mai de succes românce ale momentului.

„Am o legătură emoțională profundă cu acest brand. Când derulez amintirile din copilăria mea, o văd pe mama folosind produsele Farmec. După atâția ani, am ajuns să le folosesc și eu și, mai mult decât atât, să fiu ambasadorul mărcii Gerovital H3 Evolution în lume. Întâlnirea noastră nu a fost deloc întâmplătoare. Această gamă a evoluat constant, pentru a spriji femeia modernă în parcursul său, cu formule menite să-i conserve tinerețea și să-i dea încrederea că poate să se autodepășească. Eu fac parte din această generație, mi-am construit cariera prin multă muncă, fără să ard etape, pentru că mi-am dorit să evoluez într-un ritm firesc, așa că am rezonat din primul moment cu această misiune a companiei. Îmi doresc ca, împreună cu Farmec, să inspirăm cât mai multe femei să evolueze constant spre versiunea lor mai bună”, a spus Catrinel Menghia.

Lansare din altă lume

Lansarea Perfect Look și anunțarea parteneriatului cu Catrinel Menghia au avut loc în cadrul unui eveniment privat online, realizat cu ajutorul Virtual Production Studio, o tehnologie unică în România, menită să estompeze granița dintre lumea virtuală și cea reală. Astfel, a fost recreat universul spectaculos din spotul Gerovital H3 Evolution Perfect Look, pentru a servi drept loc de întâlnire între Catrinel Menghia și participanți.

„Nu am avut niciodată dorința aceasta arzătoare de a ajunge foarte sus, cu orice preț. Am plecat de la cea mai mare agenție de modeling din New York când am simțit că nu rezonez cu filosofia oamenilor de acolo. Mai târziu, după filmările pentru CSI, am întrerupt colaborarea cu cea mai cunoscută agenție din Los Angeles, pentru că nu cred în mirajul hollywoodian. Am ales să nu mă arunc cu capul în față, ci să-mi păstrez identitatea și să fac pași mici în față. Așa, am ajuns să lucrez cu unele dintre cele mai importante branduri din lume și cu rezigori mari, care m-au format ca actriță”, a povestit Catrinel, care urmează să publice o carte inspirată din copilăria ei și să regizeze primul său film. “Am plasat acțiunea filmului în anii ’60. Cât privește subiectul, vă pot spune doar că aduce în discuție povestea unor adolescente care fac cunoștință, pentru prima dată, cu dragostea.”, a dezvăluit actrița.

Farmec se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs. Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania

Instagram: www.instagram.com/farmec

Site şi magazin online: www.farmec.ro

 

Ți-a plăcut povestea?
Înscrie-te pentru a primi săptămânal pe email poveștile de Top.



  • Despre
  • Ultimele Postari
Renata
Renata
Renata
Ultimele postari ale lui Renata (vezi toate)
  • Lămâile şi efectul lor în cotidian - 20 apr. 2021
  • Remodelarea urbană a Clujului în secolul al XIX-lea - 15 apr. 2021
  • Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” - 10 apr. 2021
Renata
2021-02-25
Tags:
Catrinel Menghia Farmec perfect Look
25 feb. 2021 Leave a Comment 1655
More
← PreviousConcursul lunii cu Farmec
Next →Cum influențează emoțiile negative alegerile din alimentație

Related Articles

  • Ai grijă de tenul tău în sezonul rece cu Farmec

  • Concursul lunii octombrie

  • O noua distincție acordată fiolelor Gerovital Men

  • Inovație în protecția solară, protecția cu spectru larg

  • Gama Gerovital H3 Equilibrium se extinde cu noi produse pentru depigmentare

  • Noutate în gama Gerovital H3 Evolution – Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic

  • Rochia sau fusta? Lungimile și combinațiile în trend

  • Farmec lansează 3 sortimente noi de antiperspirante Gerovital H3 cu parfum ce evoluează treptat

  • Burn Fitness: Când slăbitul te ia prin surprindere

  • CONCURS Gerovital Plant by Farmec

Leave a Comment Cancel Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cluj Web Story

  • Ai grijă de tenul tău în sezonul rece cu Farmec

  • Concursul lunii octombrie

  • O noua distincție acordată fiolelor Gerovital Men

  • Inovație în protecția solară, protecția cu spectru larg

  • Gama Gerovital H3 Equilibrium se extinde cu noi produse pentru depigmentare

  • Noutate în gama Gerovital H3 Evolution – Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic

  • Rochia sau fusta? Lungimile și combinațiile în trend

  • Farmec lansează 3 sortimente noi de antiperspirante Gerovital H3 cu parfum ce evoluează treptat

  • Burn Fitness: Când slăbitul te ia prin surprindere

  • CONCURS Gerovital Plant by Farmec

Etichete

"Clujul de odinioară" Adrenalin Park alexandru szabo Anca Chitoran Ancuţa Lăcrămioara Chiş Asociatia Clujul de altadata aventuri in jungla burn fitness carte Cluj Cluj-Napoca clujul de altadata clujul vechi clujul vechi si nou concurs Concurs Farmec călătorie electric castle Farmec festival film fotografie Gerovital Gyorgydeak Patricia luminița cuna muzică Opera Nationala Romana Cluj-Napoca Opera Naţională Română din Cluj-Napoca povesti clujul vechi povesti de calatorie povesti din Cluj povesti din clujul vechi povesti din jungla povesti dulci povestile Clujului prin lume Prin lume cu Luminiţa Cuna retete dulci Salty Spa Someseni spa la cluj spa someseni sweet Alex Tinerii frumoși ai Clujului UBB Universitatea Babes-Bolyai
  • Acasă
  • Despre noi
  • Shopping
  • Events Web Story
  • Politică de confidențialitate
  • Contact

Copyright © 2017 ClujWebStory.ro, All Rights Reserved. SEO made with Squirrly SEO